logo    BekaBazar E-shop    Beka bazar. S námi je to jednodušší.... 

NOVINKY

arr3ZELENÁ LINKAVOLEJTE ZDARMA: 800 443 311...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 390 Kč
skladem
do košíku:
naše cena 48 000 Kč
skladem
naše cena 490 Kč
skladem
do košíku:

KONTAKTY

BEKA BAZAR
U Váhy 188
25063 Nová Ves u Prahy, Praha východ
tel: (+420) 736 741 325
filip.hepnar@beka.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

 
skladem
naše cena 1 990 Kč
skladem
do košíku:
naše cena 2 990 Kč
skladem

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží  v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.

V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení . Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.

V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme přepravní společností.

a.  dobírkou – 200,- plus platba dopravci za doručení - cena za dopravu je vždy účtována podle celkové hmotnosti objednávky a vzdálenosti místa doručení, zákazníka vždy předem informujeme o výši částky za dopravu.  (hotovostní platba při převzetí zboží)

b. platbou bezhotovostní – 0,- (převodem na účet, č. účtu: 2110697530/2700  UniCredit bank Jako variabilní symbol použijte číslo objednávky, které obdržíte v potvrzené objednávce)

c. nebo je po možné využít osobní odběr viz kontakty (po domluvě termínu)

7) DODACÍ LHŮTA

  1. Dodací lhůta do 5 pracovní dnů přepravní společností. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat zpět  (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží před jeho zaplacením a  převzetím prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a byl plně seznámen se stavem kupovaného výrobku. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré bazarové zboží se záruka nevztahuje.

U nového zboží se záruka nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.